Počet záznamů: 1  

Strategie modrého oceánu

  1. Údaje o názvuStrategie modrého oceánu : umění vytvořit si svrchovaný tržní prostor a vyřadit tak konkurenty ze hry / W. Chan Kim & Renée Mauborgne ; [z anglického originálu přeložila Irena Grusová]
    Osobní jméno Kim, W. Chan (autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajePraha : MANAGEMENT PRESS, NT Publishing, 2005
    Fyz.popis236 s. : il.
    ISBN80-7261-128-3
    978-80-7261-128-7 (váz.)
    Edice Knihovna světového managementu
    PoznámkyObsahuje poznámky, rejstřík.. Dotisk - r. 2012
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchBibliografie na s. 225-230.
    OriginálBlue ocean strategy. How to create uncontested market space and make the competition irrelevant
    Dal.odpovědnost Mauborgne, Renée (autor)
    Grusová, Irena (překladatel)
    Předmět.hesla konkurence * strategický management
    Forma, žánr studie
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT339 * 658
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.Knihy
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-SE 23264212120443volný výběr P431 2005Doba výp. 31 dní
    S-SE 2326 a3300001459volný výběr P431 2005prezenční výpůjčka v knihovně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.