Počet záznamů: 1
Strategie modrého oceánu
Údaje o názvu Strategie modrého oceánu : umění vytvořit si svrchovaný tržní prostor a vyřadit tak konkurenty ze hry / W. Chan Kim & Renée Mauborgne ; [z anglického originálu přeložila Irena Grusová] Osobní jméno Kim, W. Chan (autor) Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Praha : MANAGEMENT PRESS, NT Publishing, 2005 Fyz.popis 236 s. : il. ISBN 80-7261-128-3 978-80-7261-128-7 (váz.) Edice Knihovna světového managementu Poznámky Obsahuje poznámky, rejstřík.. Dotisk - r. 2012 Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Bibliografie na s. 225-230. Originál Blue ocean strategy. How to create uncontested market space and make the competition irrelevant Dal.odpovědnost Mauborgne, Renée (autor)
Grusová, Irena (překladatel)Předmět.hesla konkurence * strategický management Forma, žánr studie Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 339 * 658 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. Knihy Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-SE 2326 4212120443 volný výběr P431 2005 Doba výp. 31 dní S-SE 2326 a 3300001459 volný výběr P431 2005 prezenční výpůjčka v knihovně
Počet záznamů: 1