Počet záznamů: 1  

Marketingový výzkum na trhu nábytku

  1. Údaje o názvuMarketingový výzkum na trhu nábytku : [rukopis] Pavel Barášek
    Souběž.n.Marketing research on the furniture market
    Osobní jméno Barášek, Pavel (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2003
    Fyz.popis65 s., 11 s. příl. : tab., m., grafy
    Pozn.o dizertaciUniverzita Jana Evangelisty Purkyně (Ústí n. L.). Fakulta sociálně ekonomická. Katedra ekonomie podnikání
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla marketing * nábytkářský průmysl
    Forma, žánr diplomové práce
    MDT339.1 * 658.8 * 684
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-DIP 4524212115840sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.