Počet záznamů: 1  

Čtenářství studentů Gymnázia v České Lípě

  1. DA 15019
    Matějková, Monika, 2000-
    Čtenářství studentů Gymnázia v České Lípě / Monika Matějková. -- 2023. -- 59 listů : grafy. -- Vedoucí práce Martin Fibiger. -- Oponent Pavel Horký. -- Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá vztahem studentů a studentek maturitního ročníku Gymnázia v České Lípě ke čtení a ke knize samotné. Práce je založena na kvantitativním výzkumu menšího rozsahu, který je realizován formou dotazníkového šetření. První část práce je zaměřena na teoretickou stránku výzkumu. Pojednává o významu knih pro čtenáře či o virtualizaci knih a o jejích příznivcích i odpůrcích. Nabízí také odpovědi na otázku, proč je vůbec důležité a užitečné zkoumat vztah mezi čtenářem a knihou. Druhá, výzkumná část, se věnuje již samotnému dotazníkovému šetření, jehož hlavním cílem bylo tento vztah u vybraného vzorku studentů blíže prozkoumat.. -- Abstrakt: This bachelor's thesis deals with the relationship between students of Gymnázium in Česká Lípa and reading, as well as the book itself. The work is based on quantitative research of a smaller scale which is implemented in the form of a questionnaire survey. The first part of the thesis focuses on the theoretical aspect of the research. It discusses the significance of books for readers, as well as the virtualization of books and their supporters and opponents. It also answers why it is important and useful to examine the relationship between the reader and the book. The second, research part, is devoted to the questionnaire survey itself, which aimed to explore this relationship among the selected sample of students.
    Fibiger, Martin, 1964-. Horký, Pavel. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra bohemistiky
    čtenářská gramotnost. čtenářství. výzkum. dotazník. čtení. knihy. literatura. research. questionnaire. reading. books. literature. bakalářské práce
    028.1. (043)378.22

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.