Počet záznamů: 1  

Zkušenosti vyučujících 1. stupně ZŠ s distanční výukou žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v předmětu matematika

  1. Údaje o názvuZkušenosti vyučujících 1. stupně ZŠ s distanční výukou žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v předmětu matematika / Veronika Machková
    Osobní jméno Machková, Veronika, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Fyz.popis93 listů : barevné ilustrace, grafy, schémata
    PoznámkyOponent Vlastimil Chytrý. Vedoucí práce Miroslava Janečková
    AbstraktDiplomová práce s názvem: "Zkušenosti vyučujících 1. stupně ZŠ s distanční výukou žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v předmětu matematika", je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části jsou vymezena teoretická východiska diplomové práce ve čtyřech kapitolách. Předmětem první kapitoly je žák se speciálními vzdělávacími potřebami, ve druhé a třetí kapitole věnujeme pozornost rodině a škole, jako činitelům vzdělávacího procesu. Čtvrtá kapitola je zaměřena na distanční vzdělávání. V empirické části je popsána tvorba výzkumného nástroje a realizace vlastního výzkumného šetření. Výzkumného šetření v podobě vlastního dotazníku se zúčastnilo 137 učitelů 1. stupně ZŠ v Ústeckém kraji, z toho konkrétně 106 učitelů vyučovalo na 1. stupni ZŠ matematiku žáka se speciálními vzdělávacími potřebami, při distanční výuce. Cílem empirické části této práce bylo popsat zkušenosti učitelů 1. stupně ZŠ s distanční výukou matematiky žáků s SVP v dílčích oblastech. Popisované výsledky šetření mohou posloužit jako inspirace nejen v případě návratu k distančnímu vzdělávání.
    Master's thesis called: "Experience of first grade teachers of elementary school with long distance education of students with special educational needs in math subject." is divided into theoretical and empirical part. Theoretical part is divided into four chapters. The subject of the first chapter is a student with special educational needs, in the second and third chapters we focus on family and school as parts of educational process. The fourth chapters deals with long distance education. We describe the creation process of research tool and execution of the research itself in our empirical part. There participated 137 teachers from the first grade of elementary school in Ústí region in the questionnaire, of that 106 teachers educated a student of first grade elementary school with special educational needs during long distance education. The objective of the empirical part of this thesis was to describe experience of first grade elementary school teachers with long distance math education of students with special educational needs in specific aspects. Results may serve as inspiration not only in case of returning to long distance education.
    Dal.odpovědnost Chytrý, Vlastimil, 1984- (oponent)
    Janečková, Miroslava (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra primárního vzdělávání (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla speciální vzdělávací potřeby * podpůrná opatření (vzdělávání) * virtuální vzdělávání
    Předmět.hesla distanční výuka * online výuka * žák se speciálními vzdělávacími potřebami * podpůrná opatření * matematika * učitel 1. stupně ZŠ * distance education * online education * pupil with special educational needs * support measures * mathematics * 1st grade teacher
    Forma, žánr diplomové práce
    Konspekt376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob
    MDT376.04 * 37.04 * 37.018.43:004.738.5 * (043)378.2
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00188232
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 142313300714231sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.