Počet záznamů: 1  

Začínající ředitelka v MŠ a její vliv na změny sociálního klimatu na pracovišti

  1. DA 13862
    Fantová, Monika, 1974-
    Začínající ředitelka v MŠ a její vliv na změny sociálního klimatu na pracovišti / Monika Fantová. -- 2022. -- 85 listů : grafy, schémata. -- Oponent Jiří Šlégl. -- Vedoucí práce Radek Hach. -- Abstrakt: Cílem bakalářské práce je objasnění základních pojmů z oblasti předškolního vzdělávání, manažerských kompetencí a jejich vzájemné propojení, práv a povinností začínající ředitelky mateřské školy a jejich konkrétního využití v praxi při zlepšení klimatu školy. Stěžejní částí celé práce je případová studie, která detailně popisuje oblasti těchto ma-nažerských kompetencí používaných v rámci procesu řízení školy, včetně reálných akti-vit aplikovaných v dané škole, takovým způsobem a v takovém rozsahu, aby bylo dosaženo pozitivního zlepšování klimatu v prostředí známé školy. V rámci výzkumného šetření byla sledována závislost vlivu implementovaných manažerských kompetencí na budování pozitivní změny klimatu školy pozorováním změn, analýzou historických dat fluktuace zaměstnanců školy a navazujícím průzkumem pro-vedeného prostřednictvím dotazníků pro získání zpětné vazby od zaměstnanců.. -- Abstrakt: The aim of the bachelor thesis is to clarify the basic concepts of pre-school education, managerial competencies and their interconnection, rights and duties of the beginning kindergarten headmistress and their specific use in practice in improving the school climate. The main part of this thesis is a case study that describes the areas of these managerial competencies used in the school management process in detail, including real activities applied in the school in such a way and in such an extent to achieve a positive improvement of the climate in the environment of the school. The research survey was focused on the dependence of the implemented managerial competencies to build positive school climate by observing changes, analyzing historical data of school staff fluctuation and a follow-up survey conducted through questionaires to get employee's feedback.
    Šlégl, Jiří. Hach, Radek. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra primárního vzdělávání
    klima školy. vedoucí pracovnice. ředitelky škol. management školy. mateřské školy. předškolní vzdělávání. sociální klima. vedení. manažerské funkce. komunikace. organizování a řízení. pedagogický zaměstnanec. personální činnosti. kindergarten. headmaster. pre-school education. social climate. school management. leadership. managerial accountability. communication. organizing and governance. teaching staff. human resource activities. bakalářské práce
    37.064. 005.742-057.17-055.2. 37.091.12-057.177.3-055.2. 373.24. 37.091.113. (043)378.22

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.