Počet záznamů: 1  

Distanční vzdělávání z perspektivy pedagogů na prvních stupních ZŠ během nouzového stavu

  1. Údaje o názvuDistanční vzdělávání z perspektivy pedagogů na prvních stupních ZŠ během nouzového stavu / Simona Bohdanová
    Osobní jméno Bohdanová, Simona, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Fyz.popis54 stran, 9 nečíslovaných stran příloh : grafy + 1 CD
    PoznámkyVedoucí práce Jitka Laštovková. Oponent Kateřina Šperlová
    AbstraktBakalářská práce je zaměřena na aspekty vzdělanostních nerovností na prvních stupních základních škol dle názorů pedagogů v období vládou nařízeného distančního vzdělávání v letech 2020 a 2021. Na základě analýzy výsledků dotazníkového šetření mezi pedagogy děčínských základních škol jsou navržena opatření reflektující výchozí sociální prostředí žáků a možnou roli sociálního pracovníka ve školství. Hlavním cílem mé bakalářské práce je poukázat na způsoby, výhody a nevýhody distančního vzdělávání (z perspektivy pedagogů) na prvních stupních základních škol v Děčíně v době vládou nařízeného nouzového stavu, způsobeného virovým onemocněním covid-19. Přeji si rozšířit myšlenku sociálního pracovníka na školách, kterého by pedagogové ke své práci mohli uvítat, což na základě odpovědí od pedagogů, kteří se zúčastnili mého dotazníkového šetření, je do budoucna na dobré cestě a více než polovina respondentů odpověděla kladně na otázku, zda by sociálního pracovníka ve školství uvítala.
    The bachelor thesis focuses on the aspects of educational inequalities at the first levels of primary schools according to the opinions of teachers in the period of government-mandated distance education in 2020 and 2021. Based on the analysis of the results of a questionnaire survey among teachers of primary schools in Děčín, measures reflecting the initial social environment of pupils and the possible role of a social worker in education are proposed. The main aim of my bachelor thesis is to point out the ways, advantages and disadvantages of distance education (from the perspective of teachers) in the first stages of primary schools in Děčín during the government-ordered state of emergency caused by the viral disease covid-19. I wish to expand the idea of a social worker in schools that educators might welcome to their work, which, based on the responses from educators who participated in my survey, is well on its way for the future, and more than half of the respondents answered positively when asked if they would welcome a social worker in education.
    Dal.odpovědnost Laštovková, Jitka (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Šperlová, Kateřina (oponent)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra sociální práce (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla distanční vzdělávání * učivo základních škol * covid-19
    Předmět.hesla Děčín (Česko)
    Předmět.hesla základní škola * první stupeň základní školy * pedagogové * vládní opatření * nouzový stav * sociální pracovník * primary school * first grade of primary school * educators * distance education * government measures * state of emergency * social worker
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt37 - Výchova a vzdělávání
    MDT37.018.43 * 373.3.016 * 616.98:578.834 * (437.315) * (437.15) * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00187285
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 139723300713972sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.