Počet záznamů: 1  

Distanční vzdělávání z perspektivy pedagogů na prvních stupních ZŠ během nouzového stavu

  1. DA 13972
    Bohdanová, Simona, 2000-
    Distanční vzdělávání z perspektivy pedagogů na prvních stupních ZŠ během nouzového stavu / Simona Bohdanová. -- 2022. -- 54 stran, 9 nečíslovaných stran příloh : grafy + 1 CD. -- Vedoucí práce Jitka Laštovková. -- Oponent Kateřina Šperlová. -- Abstrakt: Bakalářská práce je zaměřena na aspekty vzdělanostních nerovností na prvních stupních základních škol dle názorů pedagogů v období vládou nařízeného distančního vzdělávání v letech 2020 a 2021. Na základě analýzy výsledků dotazníkového šetření mezi pedagogy děčínských základních škol jsou navržena opatření reflektující výchozí sociální prostředí žáků a možnou roli sociálního pracovníka ve školství. Hlavním cílem mé bakalářské práce je poukázat na způsoby, výhody a nevýhody distančního vzdělávání (z perspektivy pedagogů) na prvních stupních základních škol v Děčíně v době vládou nařízeného nouzového stavu, způsobeného virovým onemocněním covid-19. Přeji si rozšířit myšlenku sociálního pracovníka na školách, kterého by pedagogové ke své práci mohli uvítat, což na základě odpovědí od pedagogů, kteří se zúčastnili mého dotazníkového šetření, je do budoucna na dobré cestě a více než polovina respondentů odpověděla kladně na otázku, zda by sociálního pracovníka ve školství uvítala.. -- Abstrakt: The bachelor thesis focuses on the aspects of educational inequalities at the first levels of primary schools according to the opinions of teachers in the period of government-mandated distance education in 2020 and 2021. Based on the analysis of the results of a questionnaire survey among teachers of primary schools in Děčín, measures reflecting the initial social environment of pupils and the possible role of a social worker in education are proposed. The main aim of my bachelor thesis is to point out the ways, advantages and disadvantages of distance education (from the perspective of teachers) in the first stages of primary schools in Děčín during the government-ordered state of emergency caused by the viral disease covid-19. I wish to expand the idea of a social worker in schools that educators might welcome to their work, which, based on the responses from educators who participated in my survey, is well on its way for the future, and more than half of the respondents answered positively when asked if they would welcome a social worker in education.
    Laštovková, Jitka. Šperlová, Kateřina. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra sociální práce
    distanční vzdělávání. učivo základních škol. covid-19. Děčín (Česko). základní škola. první stupeň základní školy. pedagogové. vládní opatření. nouzový stav. sociální pracovník. primary school. first grade of primary school. educators. distance education. government measures. state of emergency. social worker. bakalářské práce
    37.018.43. 373.3.016. 616.98:578.834. (437.315). (437.15). (043)378.22

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.