Počet záznamů: 1
Vplyv reklamy na sociálnych sieťach na správanie zákazníka vo vybranej reštaurácii
Údaje o názvu Vplyv reklamy na sociálnych sieťach na správanie zákazníka vo vybranej reštaurácii / Michaela Ilková Osobní jméno Ilková, Michaela, (autor diplomové práce nebo disertace) Vytvoření/vznik 2020 Fyz.popis 74 stran : barevné ilustrace Poznámky Oponent Čeněk Celer. Vedoucí práce Michaela Jánská. Název a text práce ve slovenském jazyce Pozn.o dizertaci Diplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Sociálně ekonomická fakulta, 2020 Dal.odpovědnost Celer, Čeněk, 1954- (oponent)
Jánská, Michaela (vedoucí diplomové práce nebo disertace)Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla internetový marketing * internetové sociální sítě * restaurace Předmět.hesla reklama zákazníci advertisement social media online-marketing restaurant customers Forma, žánr diplomové práce Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8:004.738.5 * 004.738.5:316.472.4 * 640.43 * (043)378.2 Země vyd. Česko Jazyk dok. slovenština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00184010 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info DA 12335 3300712335 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1