Počet záznamů: 1  

Vplyv reklamy na sociálnych sieťach na správanie zákazníka vo vybranej reštaurácii

  1. Údaje o názvuVplyv reklamy na sociálnych sieťach na správanie zákazníka vo vybranej reštaurácii / Michaela Ilková
    Osobní jméno Ilková, Michaela, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vytvoření/vznik2020
    Fyz.popis74 stran : barevné ilustrace
    PoznámkyOponent Čeněk Celer. Vedoucí práce Michaela Jánská. Název a text práce ve slovenském jazyce
    Pozn.o dizertaciDiplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Sociálně ekonomická fakulta, 2020
    Dal.odpovědnost Celer, Čeněk, 1954- (oponent)
    Jánská, Michaela (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla internetový marketing * internetové sociální sítě * restaurace
    Předmět.heslareklama zákazníci advertisement social media online-marketing restaurant customers
    Forma, žánr diplomové práce
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT658.8:004.738.5 * 004.738.5:316.472.4 * 640.43 * (043)378.2
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.slovenština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00184010
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 123353300712335sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.