Počet záznamů: 1  

Postoje učitelů českého jazyka k řečnickým dovednostem žáků na základní škole

  1. DA 12949
    Tučková, Jana, 1995-
    Postoje učitelů českého jazyka k řečnickým dovednostem žáků na základní škole / Jana Tučková. -- 2021. -- 94 listů. -- Vedoucí práce Ilona Balkó. -- Oponent Jiřina Růžičková. -- Abstrakt: Předmětem diplomové práce je analýza postojů učitelů k řečnickým dovednostem žáků. V teoretické části práce se věnujeme výuce českého jazyka, komunikaci ve vzdělávacích institucích, rétorické průpravě ad. V praktické části jsme využili dotazník pro učitele českého jazyka druhého stupně základních škol. Cílem dotazníku je zjistit aktuální postoje učitelů k řečnickým dovednostem a kultivaci mluveného projevu žáků a potvrdit či vyvrátit stanovené hypotézy. Výsledky dotazníkového šetření, jehož se účastnilo celkem 68 učitelů - češtinářů základních škol ze 13 krajů ČR, předkládáme v závěru této práce.. -- Abstrakt: The subject of the diploma thesis is the analysis of teacher´s attitudes to the pupil´s speaking skills. In the theoretical part of the work we focus on teaching the Czech language, communication in educational, institutions, rhetorical training. In the practical part, we used a questionnaire for teachers of the Czech language of the second stage of primary schools. The aim of the questionnaire is to find out the current attitudes of teachers to the speaking skills and cultivation of pupils spoken expression and to confirm or refute the established hypotheses. The results of the questionnaire survey, which was attended by a total of 68 teachers - Czech primary school teachers from 13 regions of the Czech Republic, are presented at the end of this work.
    Balkó, Ilona, 1957-. Růžičková, Jiřina. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra bohemistiky
    řečové dovednosti. verbální komunikace. čeština. postoje učitelů. Czech language. speaking skills. teacher´s attitudes. pupil´s communication. diplomové práce
    81'233. 316.772.2. 811.162.3. (043)378.2

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.