Počet záznamů: 1  

Komunikační strategie Cukrárny U Radnice

  1. Údaje o názvuKomunikační strategie Cukrárny U Radnice / Linda Laurichová
    Další variantní názvyKomunikační strategie Cukrárny U Radnice v Litvínově
    Osobní jméno Laurichová, Linda, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Fyz.popis71 stran : barevné ilustrace, grafy
    PoznámkyVedoucí práce Čeněk Celer. Oponent Libor Pacovský
    AbstraktBakalářská práce se zabývá analýzou současné komunikační strategie Cukrárny U Radnice. Cílem této práce je navrhnout novou komunikační strategii pro cukrárnu, která může napomoct ke zvýšení tržeb. Bylo využito jak primárních dat získaných dotazníkovým šetřením, tak i sekundárních dat, které byly opatřeny společností. Uskutečnil se i experiment na zjištění atraktivnosti interaktivní a neinteraktivní reklamy. Výsledky této práce lze využít v praxi za účelem efektivní komunikace se zákazníky, zvýšení povědomí o podniku a jejich službách, což představuje přidanou hodnotu práce. Tato práce může také posloužit jako inspirace pro malé podniky, které si neví rady s marketingovou komunikací a nemají tolik finančních prostředků k použití komunikačních nástrojů.
    Bachelor thesis is focused on an analysis of current communication strategy of Cukrarna U Radnice. The aim of this work is to propose a new communication strategy for confectionery, which can help increase their sales. There were used primary data, which were obtained by questionnaire survey and secondery data provided by company. An experiment was also carried out to determine an attractiveness of interactive and non-interactive advertising The results of this work can be used in practice in order to communicate effectively with customers, increase awareness of the company and its services, which represents the added value of work. This work can also serve as inspiration for small businesses that do not know how to handle marketing communication and do not have as much money to use communication tools.
    Dal.odpovědnost Celer, Čeněk, 1954- (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Pacovský, Libor (oponent)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla marketingová komunikace * reklama a propagace * sociální sítě
    Předmět.hesla komunikační strategie * komunikační mix * communication strategy * communication mix * marketing communication * advertising * social network
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT658.8:316.77 * 659.1 * 316.472.4 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00184576
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 132423300713242sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.