Počet záznamů: 1  

Marketingová strategie vybraných herních konzolí osmé generace

  1. Údaje o názvuMarketingová strategie vybraných herních konzolí osmé generace / Ondřej Zuna
    Osobní jméno Zuna, Ondřej, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vytvoření/vznik2017
    Fyz.popis167 listů : barevné ilustrace, grafy + 1 CD
    PoznámkyVedoucí práce Michaela Jánská. Oponent Julius Janáček
    Pozn.o dizertaciDiplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2017
    Dal.odpovědnost Jánská, Michaela (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Janáček, Julius (oponent)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla herní konzole * marketingový výzkum
    Předmět.heslamarketingová strategie marketingový mix Playstation Xbox video game console marketing strategy
    Forma, žánr diplomové práce
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT004.388.4 * 658.8:005.52 * (043)378.2
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00176944
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 81853300708185sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.