Počet záznamů: 1
Facebook jako účinný reklamní nástroj
Údaje o názvu Facebook jako účinný reklamní nástroj / Tomáš Kellner Osobní jméno Kellner, Tomáš, (autor diplomové práce nebo disertace) Vytvoření/vznik 2017 Fyz.popis 58 listů, 11 nečíslovaných listů příloh : barevné ilustrace, grafy + 1 CD Poznámky Vedoucí práce Michaela Jánská. Oponent David Fišer Pozn.o dizertaci Diplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2017 Dal.odpovědnost Jánská, Michaela (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
Fišer, David (oponent)Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla reklama a propagace * internetové sociální sítě * Facebook Předmět.hesla reklamní kampaně Google PPC online reklama advertising campaigns online advertising Forma, žánr diplomové práce Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média MDT 659.1 * 004.738.5:316.472.4 * (043)378.2 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00171657 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info DA 8199 3300708199 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1