Počet záznamů: 1  

Analýza automobilového průmyslu ČR se zaměřením na zákaznickou spokojenost v oblasti osobních vozů

  1. DA 7673
    Karlík, Milan, 1992-
    Analýza automobilového průmyslu ČR se zaměřením na zákaznickou spokojenost v oblasti osobních vozů / Milan Karlík. -- 2016. -- 81 listů : barevné ilustrace, grafy + 1 CD. -- Vedoucí práce Tomáš Siviček. -- Oponent Pavol Kita. -- Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na současné postavení automobilového průmyslu v ekonomice České republiky společně s analýzou zákaznické spokojenosti a zkušenosti v oblasti osobních vozů. Dosažené výsledky skrze hodnocení NPS, ECSI, model D-S a Studentův t-test zobrazují, že hlavními determinanty spokojenosti při hodnocení osobních vozů jsou zejména jejich kvalitativní prvky, komfort a funkčnost. Z celkové analýzy dat vyplynulo, že výsadní postavení společnosti Škoda auto na tuzemském automobilovém trhu je odrazem nadprůměrné spokojeností jejich zákazníků. I přes vysokou spokojenost však existují na trhu mezery v úplném uspokojení potřeb zákazníků. Mezi hlavní nedostatky patří negativní zkušenosti se servisní sítí společnosti a vyšší cenová politika společnosti. Tyto negativa by mohl vyřešit nově rostoucí trh se sdílenými vozidly.. -- Abstrakt: The thesis is focused on the current status of the automotive industry in the Czech economy, together with an analysis of customer satisfaction and experience in the field of passenger cars. The achieved results through the evaluation NPS, ECSI, model D-S and a Student's t-test show that the main determinants of satisfaction when evaluating cars arise especially in qualitative elements of cars, their comfort and functionality. An overall analysis of the data has shown that the privileged position of Skoda Auto in the domestic automotive market reflects above-average customer satisfaction. Despite the high satisfaction there are few gaps in the market that obstruct the full satisfaction of customer needs. The main insufficiencies are negative experience with a service network of the company and higher pricing policy. These negatives could be solved by the newly emerging market for shared vehicles.
    Siviček, Tomáš. Kita, Pavol. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie
    automobilový průmysl. marketingový výzkum. zákazník. spokojenost. NPS. ECSI. automotive. customer. satisfaction. marketing research. diplomové práce
    629.331:338.45. 658.8:005.52. (043)378.2

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.