Počet záznamů: 1  

Jazykové a nejazykové prostředky moderní televizní reklamy pro děti

  1. DA 7807
    Hnízdilová, Alena, 1992-
    Jazykové a nejazykové prostředky moderní televizní reklamy pro děti / Alena Hnízdilová. -- 2017. -- 100 listů : ilustrace, grafy + 1 DVD. -- Vedoucí práce Ilona Balkó. -- Oponent Michaela Kotenová. -- Abstrakt: Cílem této diplomové práce je postihnout typické jazykové i nejazykové prostředky, které se vyskytují v současné televizní reklamě pro děti. V teoretické části je představena problematika marketingové komunikace s orientací na televizní reklamu na její specifičnost, funkci, druhy a strategie. V dalších kapitolách práce je představena problematika ovlivňování dětských adresátů persvazivními prostředky reklamy. V praktické části navazuji na získané výsledky z bakalářské práce, která byla koncipována na podobné téma. Hlavní částí práce je zejména analýza vybraných reklam, z hlediska použitých jazykových a nejazykových prostředků. K výzkumu byly využity výsledky dotazníků žáků 2. stupně ZŠ. Práci uzavírají zjištěné výsledky z výzkumné sondy a shrnutí celého textu.. -- Abstrakt: The aim of my diploma thesis is to affect typical linguistic and non-linguistic resources, which occur in the current television advertisement for children. The theoretical part presents the issue of the marketing communication with a focus on television advertising - its specificity, function, types and strategies. In subsequent chapters we are introduced to the issue of children's influence mailing persuasive means of advertising. In the practical part I follow the results obtained from my bachelor thesis, which was conceived on a similar theme. The main part is based on an analysis of selected advertisements in terms of the linguistic and non-linguistic resources. Questionnaires of pupils' 2nd grade elementary school were used as the research results. The thesis is concluded the results of the research probe and summarize the whole text.
    Balkó, Ilona, 1957-. Kotenová, Michaela. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra bohemistiky
    jazyková analýza. marketingová komunikace. televizní reklama. televize. dětský adresát. dotazník. advertising. television. children's addressee. questionnaire. diplomové práce
    81'42. 658.8:316.77. 659.1:654.198. (043)378.2

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.