Počet záznamů: 1  

Reklama a její vliv na zákazníka v současné společnosti

  1. Údaje o názvuReklama a její vliv na zákazníka v současné společnosti / Nikola Staňková
    Osobní jméno Staňková, Nikola, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vytvoření/vznik2016
    Fyz.popis47 listů, 2 nečíslované listy příloh : grafy + 1 CD
    PoznámkyVedoucí práce Jaroslava Celerová
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta, 2016
    Dal.odpovědnost Celerová, Jaroslava, 1955- (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra bohemistiky (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla reklama a propagace * marketing
    Předmět.heslamarketingový mix prodej výrobek televizní reklama reklama na internetu venkovní reklama promotion advertising sales product television advertising internet advertising outdoor advertising
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt659 - Reklama. Public relations. Média
    MDT659.1 * 339.138 * 658.8 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00173958
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 73683300707368sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.