Počet záznamů: 1  

Associative memory in english language teaching

  1. DA 4054
    Chudada, Ondřej, 1989-
    Associative memory in english language teaching [rukopis] / Ondřej Chudada. -- 2014. -- 82 l. : il. (některé barev.). -- Ved. práce Jana Pavlíková. -- Abstrakt: Tato práce představí theorii asociační paměti a její aplikaci ve výuce jazyků, specificky Anglického jazyka. Asociaci teorie jsou dále rozdělena na individuální metody jejich využití ve výuce. Každá prezentovaná metoda je doprovázena ověřenými příklady a velkým množstvím shromážděných informací. Cílem této práce není dokázat že asociační paměťové metody jsou nejlepší volbou pro výuku jazyků, ale doložit, že tyto metody mají pozitivní dopad na učení (snadnější/rychlejší zapamatování, lepší vybavování a motivace) v porovnání s jinými, rozšířenějšími, metodami.. -- Abstrakt: This thesis presents associative memory theories and their application in teaching languages, specifically English. The theory is further divided into individual methods of application in the classroom. Each method is accompanied by tested examples and empirical evidence collected across numerous studies. This thesis does not state that associative memory methods are the best option for teaching languages. It does however confirm that those methods usually have positive impact (easier/faster memorization, better recall and motivation) in comparison to other, more common, methods.
    Pavlíková, Jana, 1968-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra anglistiky
    angličtina. studium a výuka. motivace. asociace. paměť. association. memory. English. education. motivation. bakalářské práce
    811.111. 371.3. 159.947.5. 316.628. (043)378.22

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.