Počet záznamů: 1
Marketing a strategické řízení ve veřejných službách
Údaje o názvu Marketing a strategické řízení ve veřejných službách : jak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby / Jakub Slavík Osobní jméno Slavík, Jakub (autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Praha : Grada, 2014 Fyz.popis 183 s. : il., 1 portrét ; 24 cm ISBN 978-80-247-4819-1 (brož.) Edice Manažer Poznámky Terminologický slovník Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a rejstřík Abstrakt Na trhu ojedinělá publikace je určena všem manažerům a výkonným pracovníkům organizací, které dodávají veřejné služby (školství, zdravotnictví, hromadná doprava, sociální služby, veřejná správa aj.) nebo které je z pozice veřejného zadavatele objednávají. Zkušený autor čtivým způsobem seznamuje čtenáře se základními principy marketingového řízení a zákaznicky orientovaného strategického řízení a na jednoduchých příkladech a případových studiích ukazuje, jak je aplikovat v prostředí veřejných slu Předmět.hesla veřejné služby * management * marketing * strategický management * public utilities * management * marketing * strategic planning Forma, žánr monografie * monographs Konspekt 005 - Management. Řízení MDT 351 * 005 * 658.8 * 005.21 * (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. Knihy Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info KB 8218 3300013220 volný výběr P710 2014 Doba výp. 31 dní KB 8218 3300027957 volný výběr P710 2014 Doba výp. 31 dní KB 8218 3300028743 volný výběr P710 2014 Doba výp. 31 dní KB 8218 3300063826 volný výběr P710 2014 vypůjčený (Doba výp. 31 dní; do 30.07.2024)
Počet záznamů: 1