Počet záznamů: 1  

Marketing a strategické řízení ve veřejných službách

  1. Údaje o názvuMarketing a strategické řízení ve veřejných službách : jak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby / Jakub Slavík
    Osobní jméno Slavík, Jakub (autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajePraha : Grada, 2014
    Fyz.popis183 s. : il., 1 portrét ; 24 cm
    ISBN978-80-247-4819-1 (brož.)
    EdiceManažer
    PoznámkyTerminologický slovník
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a rejstřík
    AbstraktNa trhu ojedinělá publikace je určena všem manažerům a výkonným pracovníkům organizací, které dodávají veřejné služby (školství, zdravotnictví, hromadná doprava, sociální služby, veřejná správa aj.) nebo které je z pozice veřejného zadavatele objednávají. Zkušený autor čtivým způsobem seznamuje čtenáře se základními principy marketingového řízení a zákaznicky orientovaného strategického řízení a na jednoduchých příkladech a případových studiích ukazuje, jak je aplikovat v prostředí veřejných slu
    Předmět.hesla veřejné služby * management * marketing * strategický management * public utilities * management * marketing * strategic planning
    Forma, žánr monografie * monographs
    Konspekt005 - Management. Řízení
    MDT351 * 005 * 658.8 * 005.21 * (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.Knihy
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    KB 82183300013220volný výběr P710 2014Doba výp. 31 dní
    KB 82183300027957volný výběr P710 2014Doba výp. 31 dní
    KB 82183300028743volný výběr P710 2014Doba výp. 31 dní
    KB 82183300063826volný výběr P710 2014vypůjčený (Doba výp. 31 dní; do 30.07.2024)
    Marketing a strategické řízení ve veřejných službách

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.