Počet záznamů: 1  

Marketing a strategické řízení ve veřejných službách

  1. KB 8218
    Slavík, Jakub
    Marketing a strategické řízení ve veřejných službách : jak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby / Jakub Slavík. -- 1. vyd. -- Praha : Grada, 2014. -- 183 s. : il., 1 portrét ; 24 cm. -- (Manažer). -- Terminologický slovník. -- Abstrakt: Na trhu ojedinělá publikace je určena všem manažerům a výkonným pracovníkům organizací, které dodávají veřejné služby (školství, zdravotnictví, hromadná doprava, sociální služby, veřejná správa aj.) nebo které je z pozice veřejného zadavatele objednávají. Zkušený autor čtivým způsobem seznamuje čtenáře se základními principy marketingového řízení a zákaznicky orientovaného strategického řízení a na jednoduchých příkladech a případových studiích ukazuje, jak je aplikovat v prostředí veřejných slu. -- ISBN : 978-80-247-4819-1 (brož.).
    veřejné služby. management. marketing. strategický management. public utilities. management. marketing. strategic planning. monografie. monographs
    351. 005. 658.8. 005.21. (048.8)

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.