Počet záznamů: 1  

Užití emocí v reklamní tvorbě

  1. Údaje o názvuUžití emocí v reklamní tvorbě [rukopis] / Marie Čermáková
    Osobní jméno Čermáková, Marie, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2014
    Fyz.popis28 l. : barev. il. + 1 CD-ROM
    PoznámkyVed. práce Miroslav Vojtěchovský
    AbstraktBakalářská práce se zabývá ve své teoretické části emocemi z psychologického hlediska a poté se zabývá jejich vztahem k marketingu a reklamě. Rozebírá reklamní strategii společnosti Nike, na kterou navazuje výstupem v praktické části.
    Thesis is focusing on emotions (definition, psychology theories) and their relationship to marketing and advertising. It analyzes advertising strategy of Nike company, which is connected to the practical part of thesis.
    Dal.odpovědnost Vojtěchovský, Miroslav, 1947-2024 (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Ateliér aplikovaná a reklamní fotografie (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla umělecká fotografie * reklama a propagace * emoce
    Předmět.hesla neuromarketing * marketing * Nike * emotions * neuromarketing * advertising
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt77 - Fotografie. Fotografické postupy
    MDT77.04 * 659.1 * 159.942 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00170961
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 38433300703843sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.