Počet záznamů: 1  

Analýza multi-level marketingu jako fenoménu rychlého zbohatnutí

  1. DA 3123
    Holanová, Michaela, 1989-
    Analýza multi-level marketingu jako fenoménu rychlého zbohatnutí [rukopis] = Analisys of multi level marketing as a phoenix of the fast enrichment / Michaela Holanová. -- 2012. -- 46 l., [9] l. příl. : grafy, tabulky. -- Ved. práce Helena Michajlovská. -- Abstrakt: Bakalářská práce objasňuje v co nejvýstižnější formě pojem multi-level marketing. Uvádí do problematiky multi-level marketingu (dále jen MLM). Důležitou součástí se stává historie MLM, kdy a kde MLM vznikl, kým byl založen a proč byl založen. Jelikož na historii stojí celá sféra MLM, tato práce jí v jedné části věnuje větší pozornost. Dále navazuje na současnost, představuje některé společnosti, jejichž strategií prodeje je MLM. Pojednává o náborových akcích, předpokladech úspěchu (charakterové vlastnosti člena, který má předpoklady pro správný začátek, rozvoj a následný úspěch v MLM). V praktické části neopomíná motivační teorii, proč lidé vstupují do marketingových řetězců, co je k tomu vede. Dále poukazuje na nelegální pyramidové hry, které si většina široké veřejnosti, jež se v této problematice příliš neorientuje, může plést s legálním MLM. Proto zde vymezuje i zásadní rozdíly (mezi nimi) a s nimi také znaky příslušné společnosti, díky kterým by každý měl lépe poznat, zda se jedná o legální či nelegální MLM. V další dotazníkové části zaujímají své podstatné místo výše uvedené motivační faktory ke vstupu do MLM a veřejném mínění o MLM. V závěru své práce interpretuji zjištěné výsledky svého šetření a potvrzuji platnost hypotéz.. -- Abstrakt: This bachelor thesis aims to clearly explain multi-level marketing (below only as MLM) as a term and introduces its main issues. A significant emphasis is put on the history of the MLM and the questions of where and when MLM originates, by whom it was founded and why it was founded. Since its history is the basis of the whole branch of MLM it is the main topic of one of the chapters of the thesis. Furthermore, it occupies with the current state, presents some of the companies, whose business strategy is based on MLM. It also records the recruitment events and conditions for success, as for example the character of a member who has the necessary requirements for a promising start, progress and subsequently for success. The applied part of this thesis concentrates on motivation theory and the questions about why people enter marketing chains, what their reasons are. It also points out the illegal pyramid schemes which are often confused with legal MLM by the public. Therefore it states the main differences between these models, enabling everyone to distinguish the legal from the illegal MLM. The next part consists of a questionnaire, concerned with the above mentioned factors which motivate to enter the MLM and with the public opinion on the MLM. The conclusion of the thesis contains the interpretation of the results of my research and confirmation of the validity of the hypothesis.
    Michajlovská, Helena. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku
    síťový marketing. přímý marketing. multi-level marketing. franšízing. přímý prodej. pyramida. nelegální MLM. legální MLM. multi-level marketing. network marketing. franchising. direct marketing. pyramid. MLM illegal. legal MLM. bakalářské práce
    339.187.42. 658.849.2. (043)378.22

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.