Počet záznamů: 1
Analýza marketingového mixu konkrétního podniku
Údaje o názvu Analýza marketingového mixu konkrétního podniku [rukopis] / Veronika Grosová Osobní jméno Grosová, Veronika, (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2014 Fyz.popis 61 l., [9] l. příl. : barev. il., grafy Poznámky Ved. práce Miroslav Barták Pozn.o dizertaci Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2014 Dal.odpovědnost Barták, Miroslav (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla marketingová komunikace * reklama a propagace Předmět.hesla marketing marketingový mix marketing mix promotion advertising Forma, žánr bakalářské práce Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8:316.77 * 659.1 * (043)378.22 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00165805 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info DA 3470 3300703470 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1