Počet záznamů: 1  

Marketing kulturních akcí v Děčíně

  1. Údaje o názvuMarketing kulturních akcí v Děčíně [rukopis] / Jana Dyškantová
    Osobní jméno Dyškantová, Jana, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2013
    Fyz.popis73 l., [3] l. příl. : grafy, tabulky
    PoznámkyVed. práce Miroslav Barták
    AbstraktBakalářská práce se zabývá problémem využití marketingu kulturních akcí. Cílem práce je analýza marketingu vybraných kulturních akcí v letech 2002 - 2012 v Děčíně a navrhnout doporučení pro zlepšení. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy týkající se marketing kultury, které jsou v další části aplikovány na praxi v Děčíně. Ve vybraném městě jsou analyzovány marketingové aspekty kulturního života ve městě a vybrané události - Městských slavností. V další části je stručně popsán i kulturní život v Teplicích a Bautzenu, který je následně srovnáván s Děčínem. Na základě srovnání s vybranými městy a marketingového průzkumu v Děčíně jsou vypracovány doporučení pro zlepšení marketingu kulturních akcí v Děčíně.
    Thesis deals with the problem of the use of marketing cultural events. Aim of this work is to analyze the marketing of selected cultural events in the years 2002 - 2012 in Děčín and suggest recommendations for improvement. In the theoretical section explains the basic concepts related to marketing culture that are applied in the next section to practice in Děčín. In the selected city are analyzed marketing aspects of cultural life in the city and selected events ? City Festival. The next section briefly describes the cultural life in Teplice and Bautzen, which is then compared with Děčín. Based on a comparison with selected cities and marketing research in Děčín are developed recommendations for improving the marketing of cultural events in Děčín.
    Dal.odpovědnost Barták, Miroslav (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla Marketing kultury * marketingové nástroje * marketingový výzkum * kultura v Děčíně * kulturní akce * Marketing of culture * marketing tools * marketing research * culture in Děčín * cultural events
    Forma, žánr bakalářské práce
    MDT(043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00165804
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 13233300701323sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.