Počet záznamů: 1  

Popularizace nonartificiální hudby pomocí internetu

  1. P-DP 18746
    Procházková, Barbora, 1990-
    Popularizace nonartificiální hudby pomocí internetu [rukopis] / Barbora Procházková. -- 2012. -- 51 l. : il. -- Ved. práce Luboš Hána. -- Abstrakt: Tato práce si klade za cíl postihnout co nejširší škálu možností popularizace nonartificiální hudby na internetu z hlediska jejich funkce, návštěvnosti, historie i obliby. Snaží se dokázat, že možností propagace hudebníka, hudebního uskupení či hudebního produktu je opravdu mnoho. Zároveň se snaží doložit fakt, že tvorby základní marketingové interne-tové kampaně je schopen téměř každý, a to s minimálními finančními náklady a se základ-ními znalostmi práce s počítačem. Představuje a také navrhuje jednotlivé možnosti i pro konkrétní hudební těleso ? vokální soubor Colours. Součástí této práce je také interaktivní stránka ? blog přímo propagující tento soubor (www.sborecekcolours.webnode.cz) a profil v databázi www.sbor.cz zaměřené na propagaci hudebních těles podobného typu, jako je uskupení Colours.. -- Abstrakt: The aim of this thesis is to cover the widest possible range of means of popularization of nonartificial music on the internet. The thesis deals with these means in terms of their function, attendance, history and popularity. It attempts to prove the idea, that there exist numbers of various ways to propagate a musician, musical groups or musical products. The thesis also attempts to prove the fact, that almost any individual is capable of the creation of a basic internet marketing campaign and he or she is able to do so using minimal financial costs and only basic knowledge of computing. The thesis introduces, as well as proposes, individual possibilities for a specific ensemble ? the vocal ensemble Colours. As a part of the thesis there is to be found an interactive website ? a blog promoting this ensemble (www.sborecekcolours.webnode.cz) - and a profile in the database promoting ensembles similar to Colours (www.sbor.cz).
    Hána, Luboš, 1973-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra hudební výchovy
    masmédia. internet. management. videoklipy. propagace. popularizace. reklama. media. the internet. management. video clips. promotion. popularization. advertising. bakalářské práce
    (043)378.22

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.