Počet záznamů: 1  

Značka a její vliv na kupní chování zákazníků

  1. Údaje o názvuZnačka a její vliv na kupní chování zákazníků [rukopis] / Zuzana Vidová
    Osobní jméno Vidová, Zuzana, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2012
    Fyz.popis68 l., [16] l. příl. : grafy
    PoznámkyLic. smlouva
    Pozn.o dizertaciDiplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2012
    Dal.odpovědnost Ryšánková, Štěpánka (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla výrobky * dotazníky
    Předmět.heslahodnota značky interpretace značky kupní chování kupní role kupní rozhodovací proces tvorba značky zákazník značka brand brand value creating brand customer interpretations of brand purchasing behavior purchasing decision process purchasing role
    Forma, žánr diplomové práce
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT303.622 * 658.62 * (043)378.2
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00159365
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-DIP 12304212134301sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.