Počet záznamů: 1
Analýza marketingového mixu společnosti ARNB, s.r.o
Údaje o názvu Analýza marketingového mixu společnosti ARNB, s.r.o [rukopis] / Jiřina Zelenková Osobní jméno Zelenková, Jiřina, (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2012 Fyz.popis 71 l. : portréty, grafy, schémata, tab. Poznámky Lic. smlouva Abstrakt Diplomová práce analyzuje marketingový mix společnosti ARNB, s.r.o. Cílem práce je rozbor marketingového mixu ve vybrané společnosti, zhodnotit jeho silné i slabé stránky, upozornit na problémy v marketingu a nalézt možná řešení nápravy stávajících problémů a navrhnout možné rady a nápady do budoucnosti.Práce popisuje podrobnou analýzu primárních prvků marketingového mixu, nazývaných 4 P, tj. produkt, cena, distribuce a propagace. V praktické části je charakterizována mnou zvolená společnost a provedena analýza marketingového mixu dané společnosti. V závěrečné části jsou vytyčeny marketingové problémy společnosti a navrženy možná řešení jejich nápravy. This diploma thesis analyzes marketing mix of the company ARNB, Inc. The aim of this work is analysis of marketing mix in the chosen company, evaluating its strong and weak points. The next aim of this thesis is to point out problems in company?s marketing, to find possible solutions to current problems and suggest possible advices and ideas to future. The thesis describe detailed analysis of basic components of marketing mix, so called 4 Ps which are product, price, place and promotion. In the practical part, there is characterized my chosen company and is performed analysis of marketing mix of given company. In the final part, there are defined marketing problems of the company and are proposed possible solutions of their correction. Dal.odpovědnost Jírová, Hana, 1938-2023 (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla marketing * ceny * reklama a propagace * analýza Předmět.hesla marketingový mix * produkt * místo * propagace * marketingové problémy * řešení marketingových problémů * marketing * marketing mix * product * price * place * promotion * marketing problems * solutions of marketing problems Forma, žánr diplomové práce Konspekt 33 - Ekonomie MDT 659.1 * 338.5 * 339.138 * 658.8 * (043)378.2 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00163873 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-DIP 1248 4212134319 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1