Počet záznamů: 1  

Analýza marketingového mixu společnosti ARNB, s.r.o

  1. Údaje o názvuAnalýza marketingového mixu společnosti ARNB, s.r.o [rukopis] / Jiřina Zelenková
    Osobní jméno Zelenková, Jiřina, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2012
    Fyz.popis71 l. : portréty, grafy, schémata, tab.
    PoznámkyLic. smlouva
    AbstraktDiplomová práce analyzuje marketingový mix společnosti ARNB, s.r.o. Cílem práce je rozbor marketingového mixu ve vybrané společnosti, zhodnotit jeho silné i slabé stránky, upozornit na problémy v marketingu a nalézt možná řešení nápravy stávajících problémů a navrhnout možné rady a nápady do budoucnosti.Práce popisuje podrobnou analýzu primárních prvků marketingového mixu, nazývaných 4 P, tj. produkt, cena, distribuce a propagace. V praktické části je charakterizována mnou zvolená společnost a provedena analýza marketingového mixu dané společnosti. V závěrečné části jsou vytyčeny marketingové problémy společnosti a navrženy možná řešení jejich nápravy.
    This diploma thesis analyzes marketing mix of the company ARNB, Inc. The aim of this work is analysis of marketing mix in the chosen company, evaluating its strong and weak points. The next aim of this thesis is to point out problems in company?s marketing, to find possible solutions to current problems and suggest possible advices and ideas to future. The thesis describe detailed analysis of basic components of marketing mix, so called 4 Ps which are product, price, place and promotion. In the practical part, there is characterized my chosen company and is performed analysis of marketing mix of given company. In the final part, there are defined marketing problems of the company and are proposed possible solutions of their correction.
    Dal.odpovědnost Jírová, Hana, 1938-2023 (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla marketing * ceny * reklama a propagace * analýza
    Předmět.hesla marketingový mix * produkt * místo * propagace * marketingové problémy * řešení marketingových problémů * marketing * marketing mix * product * price * place * promotion * marketing problems * solutions of marketing problems
    Forma, žánr diplomové práce
    Konspekt33 - Ekonomie
    MDT659.1 * 338.5 * 339.138 * 658.8 * (043)378.2
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00163873
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-DIP 12484212134319sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.