Počet záznamů: 1  

Moderní trendy v marketingu

  1. S-DIP 1162
    Kadlecová, Martina, 1986-
    Moderní trendy v marketingu [rukopis] / Martina Kadlecová. -- 2011. -- 75 l., [12] l. příl. : il., grafy, tab. -- Lic. smlouva. -- Abstrakt: Cílem této práce je zmapovat a kriticky posoudit poslední trendy v marketingu ? guerillového marketingu, ambush marketingu, event marketingu, mobilního marketingu, product placementu, word of mouth marketingu, brandingu, holistického marketingu, e-commerce marketingu. Každý tento trend je posouzen z hlediska přínosů, které firmě může přinést i z hlediska potenciálních úskalí, se kterými je třeba při realizaci reklamní kampaně počítat. Na příkladech reklamních kampaní je znázorněno, jak by se k daným trendům měly firmy stavět, čeho se vyvarovat. Internetovému marketingu, jakožto trendu s nejširšími možnostmi uplatnění je věnována největší část práce. Na příkladu hotelu Panorama v Teplicích jsem ukázala, jak se kolikrát firmy k novým trendům staví. Uvědomují si nutnost, jít s dobou, ale pokud zůstávají na povrchu dané problematiky, pokud na celou problematiku nenahlížejí komplexněji, nepřináší jim využívání těchto trendů kýžený výsledek. Konkrétní firmě předkládám i doporučení, jak by své konání měla napravit.. -- Abstrakt: The goal of this theses is mapping and critical consideration of the last trends in marketing - guerilla marketing, ambush marketing, event marketing, mobile marketing, product placement, word of mouth mouth marketing, branding, holistic marketing, e-commerce marketing. Each of these trends is considered according to its contribution, which can bring to the company and also according to the possible difficulties which have to be taken into account during realization of an advertising campaign. The way of advertising and the possible adviced attitude of companies to it is illustrated in the exemplary advertising campaigns. The main part of this theses is interested in the internet marketing as the trend with the largest use. The example of the hotel Panorama in Teplice city shows the attitudes of some companies to the latest trends.They accept the necessity of an effective internet marketing but they are not able to get through the point of the fact and they don´t profit from the professional service or research which could bring them desirable effect. I offer my recommendations, how to adjust or change its action, to the particular company.
    Tišlerová, Kamila, 1968-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie
    guerilla marketing. marketing. event marketing. mobil marketing. ambush marketing. product placement. word of mouth marketing. branding. holistický marketingu. e-commerce marketingu. guerilla marketing. ambush marketing. event marketing. mobile marketing. product placement. word of mouth mouth marketing. branding. holistic marketing. e-commerce marketing. diplomové práce
    658.8:621.395.721.5. 658.8:394.4. 339.138. 658.8. 658.8-028.76. (043)378.2

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.