Počet záznamů: 1  

Zvýšení efektivnosti komunikačních procesů vybraných firem v mezinárodním srovnání

  1. S-BP 5121
    Darda, Pavel, 1989-
    Zvýšení efektivnosti komunikačních procesů vybraných firem v mezinárodním srovnání [rukopis] / Pavel Darda. -- 2011. -- 69 l., [26] l. příl. -- Lic. smlouva. -- Abstrakt: Tématem mé bakalářské práce je zvýšení efektivnosti komunikačních procesů vybraných firem v mezinárodním srovnání. Cílem mé práce je vzájemná komparace a zhodnocení komunikačních procesů zvolené české firmy T-Mobile Czech Republic a.s. a ghanské firmy Zain Ghana Company Ltd., návrh možného zefektivnění komunikačních procesů v obou firmách. V teoretické části, která je vypracovaná pomocí odborné literatury, nejdříve popisuji komunikační procesy na komunikačních modelech, její formy a fáze. Dále se zabývám kulturními vlivy a národními dimenzemi na efektivnost komunikačních procesů. V praktické části představuji zkoumané podniky a rozbírám jejich komunikační systémy. Na základě výzkumu, který jsem realizoval pomocí dotazníkového šetření a rozhovoru, navrhuji možná zefektivnění komunikačních procesů ve zkoumaných firmách, která by mohla vést k efektivnější podnikové komunikaci.. -- Abstrakt: The subject of my baccalaureate is an international comparison of the effectiveness of communication processes in selected companies. The aim of my work is the mutual comparison and evaluation of communication processes of czech company T-Mobile Czech Republic a.s. and ghanaian company Zain Ghana Company Ltd. and proposal of possible effectivness of communication processes in both companies. In theroetical part, which is base on literature review, I describes communication processes based on models of communication, its forms and stages. I also mentioned national cultural influences and dimensions of the effectiveness of communication processes. The practical part is made of an introduction of the companies and analysis of theis communication systém. This research was carried out using questionnaire and interview, and from responses I tried suggest more effective communication processes in the surveyed companies, with the view it can lead to more efficient business communication.
    Smejkal, Josef. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku
    komunikace (sdělování). podniky. kultura. fáze komunikace. komunikační procesy. efektivita. kulturní dimenze. kulturní chování. communication. phase of communication. communication processes. effectiveness. cultural dimensions. cultural behavior. bakalářské práce
    316.7. 334.72. 316.77. (043)378.22

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.