Počet záznamů: 1  

Marketingový mix společnosti Pivovar Rohozec, a. s

  1. Údaje o názvuMarketingový mix společnosti Pivovar Rohozec, a. s [rukopis] / Veronika Mašková
    Osobní jméno Mašková, Veronika, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2011
    Fyz.popis56 l., [2] l. příl. :
    PoznámkyLic. smlouva
    AbstraktCílem této bakalářské práce s názvem ?Marketingový mix společnosti Pivovar Rohozec, a. s.? je analyzovat marketingový mix této společnosti tak, aby na základě zjištěných údajů a údajů z provedeného dotazníkového šetření bylo možné navrhnout konkrétní opatření, která pivovaru pomohou zvýšit úspěšnost prodeje nejen v oblasti Louny. Práce obsahuje teoretickou část, ve které se zabývám úvodem do dané problematiky, především pak marketingovým mixem a jeho jednotlivými nástroji. Poté následuje praktická část, ve které popisuji současnou situaci v pivovaru Rohozec od jeho historie, přes současné marketingové řízení, až po jednotlivé nástroje marketingového mixu tohoto pivovaru. Práce je zakončena vyhodnocením dotazníkového šetření a závěrem, který obsahuje doporučení, která vycházejí z provedené analýzy.
    The aim of this thesis, entitled ?Marketing mix of Pivovar Rohozec, a. s.?, is to analyze the company´s marketing mix, so that the collected data and the data from the questionnaire survey were possible to propose concrete measures to help improve the success of the brewery Rohozec sale not only in Louny. The work includes a theoretical part, which deals with an introduction to the issue, especially the marketing mix and its individual instruments. Furthermore, there is a practical section, which describes the current situation in the brewery Rohozec from its foundation, despite the current marketing management, to the marketing mix instruments of this company. The work ends with the evaluation questionnaire and concludes with recommendations that emerge from the analysis.
    Dal.odpovědnost Barták, Miroslav (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra obchodu a služeb (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla marketing * ceny * reklama a propagace * distribuce zboží * pivovary * pivo * analýza
    Předmět.hesla marketingový mix * produkt * Rohozec * marketing * marketing mix * product * price * promotion * place * beer * brewery * Rohozec * analysis
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT663.4 * 663.4:005.71 * 005.552.1 * 659.1 * 338.5 * 339.138 * 658.8 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00134440
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 52374212133034sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.