Počet záznamů: 1  

Regionální výzkum sledovanosti médií

  1. S-BP 4982
    Urbanová, Hana, 1981-
    Regionální výzkum sledovanosti médií [rukopis] = Regional survey of media ratings / Hana Urbanová. -- 2010. -- 46 l., [22] l. příl. : il. -- Lic. smlouva. -- Abstrakt: Ve své práci se zabývám marketingovým výzkumem a jeho provedením. V teoretické části jsem se snažila rozebrat proces marketingového výzkumu jako takového. Praktická část obsahuje marketingový výzkum - dotazníkové šetření, které jsem provedla na základě požadavku společnosti Drinks Union, a.s. Hlavním cílem bylo zhodnotit pravidelnost čtení sedmnácti vybraných tištěných periodik vycházejících v Ústeckém kraji; dílčím cílem pak sledovanost zdrojů informací obecně. Výzkum byl zpracováván pro potřeby podzimní reklamní kampaně roku 2009 a výsledky byly společnosti Drinks Union, a.s. předány v červnu 2009 formou závěrečné zprávy. Součástí praktické části práce jsou i statistické testy nezávislostí a rovněž závěrečná doporučení.. -- Abstrakt: In this work I deal with marketing research and its implementation. In the theoretical part, I tried to analyze the process of marketing research as such. The practical part includes marketing research - questionnaire survey that I made at the request of Drinks Union, a.s. Main objective was to assess the regularity of reading seventeen selected print-based periodicals in the Ústí region. Subobjective was to assess the monitoring of sources of information in general. Research was processed for needs of advertising campaign in autumn 2009. The results were given to the Drinks Union, a.s. in June 2009 in the final report form. Components of the practical part of this work are statistical tests of independence, as well as final recommendations.
    Hrach, Karel, 1968-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku
    marketingový výzkum. média. dotazníky. statistická šetření. informace v marketingovém výzkumu. testy statistických hypotéz. test chí-kvadrát nezávislosti. marketing research. information in marketing research. questionnaire survey. questionnaire. tests of statistical hypotheses. chi-square test of independence. bakalářské práce
    311.21. 303.622. 316.774. 658.8:005.52. (043)378.22

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.