Počet záznamů: 1  

Analýza marketingových aktivit vybraných středisek firmy Colorlak, a.s

  1. S-BP 4717
    Jiroušová, Petra, 1988-
    Analýza marketingových aktivit vybraných středisek firmy Colorlak, a.s. [rukopis] / Petra Jiroušová. -- 2010. -- 61 l., [14] l. příl. : il. -- Lic. smlouva. -- Abstrakt: Marketing se stává v posledních letech v důsledku rostoucích nároků spotřebitelů ne-postradatelnou činností. Právě s rostoucími nároky spotřebitelů roste význam marketingu, neboť marketing je aktivitou vedoucí k přímému uspokojování potřeb a přání zákazníků na trhu. Pro podnik je důležité rozpoznat potřeby trhu a rozhodnout o výrobě u spotřebitelů žá-doucích produktů. Teorie i praxe marketingu mne zajímá a proto jsem si právě toto téma vy-brala jako téma své bakalářské práce a specifikovala jsem jej na společnost COLORLAK, a. s. působící na trhu výroby a prodeje nátěrových hmot. Cílem bakalářské práce na téma ?Analýza marketingových aktivit vybraných středisek společnosti COLORLAK, a. s.? je zanalyzovat trh nátěrových hmot v České republice, specifikovat postavení společnosti COLORLAK na tomto trhu, vytyčit přednosti a odhalit nedostatky společnosti a na základě toho navrhnout možnou strategii pro upevnění tržní pozice. Práce je rozdělena do osmi hlavních tématických celků, přičemž první část zahrnuje teoretické podklady a východiska pro části následující. V následujících kapitolách jsem se pokusila o analýzu podniku samotného a to za pomoci analýzy SWOT a portfolio analýzy matice Boston Consulting Group. Další kapitoly jsou vě-novány analýze trhu nátěrových hmot a nejvýznamnějším společnostem na tomto trhu. Po-slední kapitoly jsou věnovány analýze marketingového mixu společnosti COLORLAK.. -- Abstrakt: Of late years is marketing getting indispensable activity in consequence growing requirement of consumers. Right with growing requirement of consumers grow the meaning of marketing, because marketing is activity leading to direct satiation of needs and wishes of customers on market. For company is important to recognize needs of market and decide about production of products, which are desirable by consumers. Theory and experience of marketing is interesting for me, that is why I chose this theme as theme of my work and I spe-cified it on company COLORLAK, Inc. , which is working on production and sales of colo-ring material. Target of work on theme ? Analysis of marketing activity sampled centers of company COLORLAK, Inc.? is analyse market of coloring material in Czech Republic, speci-fy situation of company COLORLAK, Inc. on this market, mark out perfections and find out deficiencies this company and base on it propose possible strategy for fixation of market posi-tion. The work is split to eight main thematic units, whereas first part include theoretical data and data for following parts. In following chapters I attempt to analysis of the company alone and namely with the help of analysis SWOT and portfolio analysis matrix Boston Consulting Group. Next chapters are devoted to analysis of market of coloring material and to most signi-ficant companies on this market. Last chapter are devoted to analysis of marketing mix of company COLORLAK. Inc.
    Celer, Čeněk, 1954-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku
    marketing. trhy. výrobky. segmentace trhu. konkurenceschopnost. obchodní společnosti. COLORLAK. analýza. cena. nátěr. COLORLAK. marketing. consumer. analysis. market. product. price. coat. competition. competitor. bakalářské práce
    347.72. 339.138. 658.8. 339.13. 658.62. 005.332.4. 339.137.2. 339.138.017. (043)378.22

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.