Počet záznamů: 1
Techniky marketingového výzkumu
Údaje o názvu Techniky marketingového výzkumu [rukopis] / Hana Auterská Osobní jméno Auterská, Hana, (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2010 Fyz.popis 60 l., [2] l. příl. : il. Poznámky Lic. smlouva Pozn.o dizertaci Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2010 Dal.odpovědnost Tichá, Iva (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla marketing * marketingový výzkum Předmět.hesla informace techniky marketingového výzkumu dotazování pozorování experiment dotazník telefonický rozhovor vyhodnocení výsledků interpretace výsledků Marketing marketing research information techniques of marketing research interrogation observation experiment questionnaire telephone conversation evaluation of outcomes interpretation of outcomes Forma, žánr bakalářské práce Konspekt 339 - Obchod MDT 339.138 * 658.8 * 658.8:005.52 * (043)378.22 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00101313 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-BP 4779 4212131678 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1