Počet záznamů: 1  

Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu

  1. Údaje o názvuMarketingová komunikace a moderní trendy v marketingu / Marie Hesková, Peter Štarchoň
    Osobní jméno (autor) Hesková, Marie, 1948-
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajePraha : Oeconomica, 2009
    Fyz.popis180 s. : il. ; 23 cm
    ISBN978-80-245-1520-5 (brož.)
    PoznámkyAnglicko-český terminologický slovník. 400 výt.
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
    Dal.odpovědnost (autor) Štarchoň, Peter
    Dal.odpovědnost Vysoká škola ekonomická v Praze
    Předmět.hesla marketing * marketingová komunikace * strategický marketing * marketing * communication in marketing * strategic marketing
    Forma, žánr učebnice vysokých škol * textbooks (higher)
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    MDT339.138 * 658.8 * 658.8:316.77 * 658.8:005.21 * (075.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URL Obsah
    Druh dok.Knihy
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-SE 32964212130246volný výběr P760 2009Doba výp. 31 dní
    Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.