Počet záznamů: 1
Reklama jako nástroj komunikačního mixu
Údaje o názvu Reklama jako nástroj komunikačního mixu [rukopis] = Advertisement as an instrument of communication mix / Jiřina Zelenková Souběž.n. Advertisement as an instrument of communication mix Osobní jméno Zelenková, Jiřina, (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2009 Fyz.popis 49 l., [6] l. obr. příl. : il. Poznámky Lic. smlouva Pozn.o dizertaci Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2009 Dal.odpovědnost Palla, Ivan, 1934- (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla reklama a propagace * spotřebitelé Předmět.hesla podstata tvorba prostředky nástroje propagace efektivnost zákazník přání potřeby a true picture of essence creation means instrument of promotion effectivity customer desires needs Forma, žánr bakalářské práce Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média MDT 366-05 * 659.1 * (043)378.22 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00068915 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-BP 4103 4212129534 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1