Počet záznamů: 1  

Lehrerbildung in Deutschland und Tschechien

  1. Údaje o názvuLehrerbildung in Deutschland und Tschechien [rukopis] / Martina Jankovská
    Osobní jméno Jankovská, Martina, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2008
    Fyz.popis75 l., [7] l. obr. příl.
    PoznámkyVed. práce Jonathan Schüz. Autor neodevzdal lic. smlouvu
    AbstraktIn dieser Arbeit sollten die Lehrerbildungssysteme von Deutschland und Tschechien im Hinblick auf ihre Struktur und aktuelle Fragestellungen untersucht werden. Ein Schwerpunkt liegt dabei auf den Ergebnissen den PISA-Studien und den sich daran anschließenden Debatten, sowie auf der Frage nach Ausbildung und Fortbildungsmöglichkeiten für Lehrer nach Abschluss des Hochschulstudiums.
    This thesis is about teacher's educationsystems in Germany and Czech Republic, in the light of thats structure and actual problems connected with. The point of solution is issue of PISA study and dialogs about that. There is researched possibilities of teacher's further education after graduation.
    Dal.odpovědnost Schüz, Jonathan (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra germanistiky (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla vzdělávací systémy - Německo * vzdělávací systémy - Česko
    Předmět.hesla Ausbildung * Lehrerbildung * Lehrerfortbildung * Schulsystem * PISA - Studie * Referendariat * Praxisanteil * Education * teacher's educationsystem * PISA study * referendariat
    Forma, žánr diplomové práce
    Konspekt371 - Školství (organizace)
    MDT(430) * (437.3) * 371 * (043)378.2
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.němčina
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00067453
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    P-DP 149293149954929sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.