Počet záznamů: 1
B-to-B marketing
Údaje o názvu B-to-B marketing : strategická marketingová analýza pro vytváření tržních příležitostí / Hana Lošťáková Osobní jméno Lošťáková, Hana, 1953- (autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Praha : Professional Publishing, 2005 Fyz.popis 186 s. : il. ; 24 cm ISBN 80-86419-94-0 (brož.) Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii Předmět.hesla průmyslový marketing * strategický marketing * marketingový management * strategický management * marketing * industrial marketing * strategic marketing * marketing management * strategic planning Forma, žánr příručky * handbooks, manuals, etc. Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 339.138 * 658.8 * 658.849.2 * 658.8:005.21 * 658.8:005 * 005.21 * (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. Knihy Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-SE 2934 4212127883 volný výběr P710 2005 Doba výp. 31 dní
Počet záznamů: 1