Počet záznamů: 1  

Zvyšování výkonnosti firmy prostřednictvím péče o zákazníka

  1. Údaje o názvuZvyšování výkonnosti firmy prostřednictvím péče o zákazníka [rukopis] = Increasing Business Efficiency through Proactive Customer Care / Lenka Opavová
    Osobní jméno Opavová, Lenka, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2008
    Fyz.popis74 l., 14 l. příl. : il., tabulky
    PoznámkyLic. smlouva
    Pozn.o dizertaciDiplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2008
    Dal.odpovědnost Brázda, Petr (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla zákazníci * služby * velkoobchod * výkonnost podniku
    Předmět.heslapéče analýza spokojenost care customer services wholesale analyse satisfaction
    Forma, žánr diplomové práce
    Konspekt005 - Management. Řízení
    MDT005.332.1 * 339.33 * 338.46
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00031120
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-DIP 7144212127290sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.