Počet záznamů: 1  

Propagace formou osobního prodeje jako nástroj marketingového mixu

  1. Údaje o názvuPropagace formou osobního prodeje jako nástroj marketingového mixu [rukopis] / Jana Zabloudilová
    Osobní jméno Zabloudilová, Jana, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2007
    Fyz.popis45 l., 3 l. příl. : il., tabulky
    PoznámkyLic. smlouva.
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2007
    Dal.odpovědnost Jetmar, Oldřich, 1973- (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla marketingová komunikace * prodej
    Předmět.heslamarketing osobní prodej prodejci propagace marketing personal promotion sellers selling
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt339 - Obchod
    MDT339.1 * 658.8
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00009016
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 33044212125203sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.