Počet záznamů: 1  

Změny marketingu MUS, a.s

  1. Údaje o názvuZměny marketingu MUS, a.s. : [rukopis] Václav Vild
    Osobní jméno Vild, Václav (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2001
    Fyz.popis40 s., 5 s. příl. : grafy
    Pozn.o dizertaciUniverzita Jana Evangelisty Purkyně (Ústí n. L.). Fakulta sociálně ekonomická. Katedra ekonomie podnikání
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla hornictví * marketing
    Forma, žánr bakalářské práce
    MDT339.1 * 622
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 15974212113146sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.