Počet záznamů: 1  

Reklamní strategie v hudebním průmyslu

  1. Údaje o názvuReklamní strategie v hudebním průmyslu : [rukopis] Karel Hejkal
    Osobní jméno Hejkal, Karel (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje1998
    Fyz.popis42 s., 5 s. příl. : obr., tab., grafy
    Pozn.o dizertaciUniverzita Jana Evangelisty Purkyně (Ústí n. L.). Fakulta sociálně ekonomická. Katedra ekonomie podnikání
    Dal.odpovědnost Bezděka, Zdeněk (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla hudební průmysl * reklama a propagace
    Forma, žánr bakalářské práce
    MDT659.1
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 7864212109320sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.