Počet záznamů: 1  

Marketing

  1. Údaje o názvuMarketing / Vadim Peterka
    Osobní jméno Peterka, Vadim (autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajeÚstí nad Labem : Univerzita Jana Evangelisty Purkyně, 1995
    Fyz.popis176 s.
    ISBN80-7044-116-X
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Sociálně ekonomická fakulta (jiná role)
    Předmět.hesla marketing * podnikání
    Forma, žánr učebnice vysokých škol
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    MDT339.1
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.Knihy
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-SE 632 g4212108190volný výběr P700 1995Doba výp. 31 dní
    S-SE 632 ch4212112050volný výběr P700 1995Doba výp. 31 dní
    Z-S 11584201914572sklad DDoba výp. 31 dní

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.