Počet záznamů: 1
Marketing
Údaje o názvu Marketing / Vadim Peterka Osobní jméno Peterka, Vadim (autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Ústí nad Labem : Univerzita Jana Evangelisty Purkyně, 1995 Fyz.popis 176 s. ISBN 80-7044-116-X Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Sociálně ekonomická fakulta (jiná role) Předmět.hesla marketing * podnikání Forma, žánr učebnice vysokých škol Konspekt 658 - Řízení a správa podniku 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT 339.1 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. Knihy Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-SE 632 g 4212108190 volný výběr P700 1995 Doba výp. 31 dní S-SE 632 ch 4212112050 volný výběr P700 1995 Doba výp. 31 dní Z-S 1158 4201914572 sklad D Doba výp. 31 dní
Počet záznamů: 1