Počet záznamů: 1  

Marketingová komunikace B2B firmy při zavedení nového produktu na trh

  1. Údaje o názvuMarketingová komunikace B2B firmy při zavedení nového produktu na trh / Milada Čápová
    Osobní jméno Čápová, Milada, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vytvoření/vznik2022
    Fyz.popis113 stran : ilustrace, schémata
    PoznámkyVedoucí práce Lucie Povolná. Oponent Marek Vokoun
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Sociálně ekonomická fakulta, 2022
    Dal.odpovědnost Povolná, Lucie (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Vokoun, Marek (oponent)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla marketingová komunikace * reklama a propagace * průmyslový marketing
    Předmět.heslaB2B trh B2B marketingová komunikace nový produkt B2B market B2B marketing communication new product
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT658.8:316.77 * 659.1 * 658.849.2 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00187730
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 144763300714476sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.