Počet záznamů: 1
Marketingová komunikace B2B firmy při zavedení nového produktu na trh
Údaje o názvu Marketingová komunikace B2B firmy při zavedení nového produktu na trh / Milada Čápová Osobní jméno Čápová, Milada, (autor diplomové práce nebo disertace) Vytvoření/vznik 2022 Fyz.popis 113 stran : ilustrace, schémata Poznámky Vedoucí práce Lucie Povolná. Oponent Marek Vokoun Pozn.o dizertaci Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Sociálně ekonomická fakulta, 2022 Dal.odpovědnost Povolná, Lucie (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
Vokoun, Marek (oponent)Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla marketingová komunikace * reklama a propagace * průmyslový marketing Předmět.hesla B2B trh B2B marketingová komunikace nový produkt B2B market B2B marketing communication new product Forma, žánr bakalářské práce Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8:316.77 * 659.1 * 658.849.2 * (043)378.22 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00187730 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info DA 14476 3300714476 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1