Počet záznamů: 1  

Jazykové a nejazykové prostředky vánočních reklam

  1. Údaje o názvuJazykové a nejazykové prostředky vánočních reklam / Alina Tsiuleneva
    Další variantní názvyJazykové a nejazykové prostředky ve vánočních reklamách
    Osobní jméno Tsiuleneva, Alina, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Fyz.popis49 listů + 1 DVD
    PoznámkyVedoucí práce Jiří Hasil. Oponent Vladimír Trpka
    AbstraktTato bakalářská práce je zaměřena na analýzu jazykových a nejazykových prostředků využitých v reklamách s vánoční tématikou. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce je zaměřená na marketing, reklamu a také jazykové a nejazykové prostředky, vyskytující se v reklamách. Ty jsou následně analyzovány v praktické části této práce u dvaceti vybraných audiovizuálních reklam vysílaných v televizi a na internetu v průběhu let. Analýza byla provedena podle předem stanovených kritérií pro hodnocení. Na začátku praktické části jsou stanoveny hypotézy, které jsou v závěru na základě analýzy potvrzeny či vyvráceny.
    This bachelor thesis focuses on the analysis of linguistic and non-linguistic devices used in Christmas-themed advertisements. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part of the thesis is focused on marketing, advertising, and also linguistic and non-linguistic devices used in advertisements. In the practical part of this thesis, these devices are then analyzed for twenty selected audiovisual advertisements broadcast on television and on the internet over the years. The analysis was carried out according to predetermined evaluation criteria. At the beginning of the practical part, hypotheses are established, which are confirmed or refuted in the conclusion based on the analysis.
    Dal.odpovědnost Hasil, Jiří, 1957- (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Trpka, Vladimír (oponent)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra bohemistiky (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla reklama a propagace * televizní reklama * verbální komunikace * nonverbální komunikace
    Předmět.hesla reklama * marketing * marketingový mix * audiovizuální reklama * Vánoce * jazykové prostředky * nejazykové prostředky * analýza * advertising * marketing * marketing mix * audiovisual advertising * Christmas * linguistic devices * non-linguistic devices * analysis
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt659 - Reklama. Public relations. Média
    MDT659.1 * 659.1:654.198 * 316.772.2 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00187869
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 143153300714315sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.