Počet záznamů: 1  

Spotřebitelské hodnocení rumů v závislosti na ceně

  1. DA 13659
    Janšová, Kateřina, 1996-
    Spotřebitelské hodnocení rumů v závislosti na ceně / Kateřina Janšová. -- 2021. -- 63 stran : schémata. -- Vedoucí práce Čeněk Celer. -- Oponent Lucie Povolná. -- Abstrakt: Diplomová práce řeší vliv ceny na spotřebitelské hodnocení rumů a jak si v tomto hodnocení stojí rum Heffron z Palírny U Zeleného stromu. Je řešeno, zda se hodnocení při slepém a odkrytém testování (se znalostí ceny) liší, zda je pravděpodobnost nákupu ovlivněna cenou a jaké skupiny jsou znalostí ceny nejvíce ovlivněny. Data byla vyhodnocena pomocí dvouvýběrového párového t-testu, Spearmanovým koeficientem pořadové korelace, metodou rozhodovacích stromů a chí-kvadrát testem nezávislosti. Bylo zjištěno, že Heffron je hodnocen lépe než jeho prémiovější konkurent. Bylo také potvrzeno, že pravděpodobnost nákupu je ovlivněna cenou výrobku. Úplní znalci a úplní neznalci jsou nejméně ovlivněni cenou výrobku. Mladí reagují na cenu výrobku více než starší.. -- Abstrakt: The diploma thesis deals with the influence of the price on consumer evaluation of rums and examines how Heffron rum from Palírna U Zeleného stromu (Green Tree Distillery) stands in this evaluation. It is addressed whether the evaluation in blind tasting and exposed tasting (with knowledge of the rum prices) is different, whether the probability of purchase is influence by the price and which groups are influenced the most by knowledge of the price. The data were evaluated by using two-tailed paired t-test, Spearman's rank correlation coefficient, decistion tree method and chi-square test of independence. Heffron was found to be ranked better than its premium competitor. It was also confirmed that probability of the purchase is affected by the price of the product. Absolute experts and absolute non-experts are least affected by the price of the product. Young people are more affected by the product price than older ones.
    Celer, Čeněk, 1954-. Povolná, Lucie. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu
    výroba alkoholických nápojů. regionální výrobky. experiment. očekávání. cena. cena-kvalita. marketingový placebo efekt. slepé testování. experiment. anticipation. price. price-quality. price-placebo effect. blind tasting. diplomové práce
    641.87:663.52. 663.52. 658.626-027.541. (043)378.2

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.