Počet záznamů: 1  

Možnosti využití učiva matematiky ve výuce výtvarné výchovy na 2. stupni základní školy (výtvarně pedagogická práce)

  1. DA 14127
    Jelínková, Lucie, 1994-
    Možnosti využití učiva matematiky ve výuce výtvarné výchovy na 2. stupni základní školy (výtvarně pedagogická práce) / Lucie Jelínková. -- 2021. -- 64 listů : ilustrace (některé barevné), grafy. -- Oponent Miloš Makovský. -- Vedoucí práce Dagmar Myšáková. -- Abstrakt: Práce s názvem Možnosti využití učiva matematiky ve výuce výtvarné výchovy na 2. stupni základní školy se zabývá mezipředmětovým vztahem matematiky a výtvarné výchovy v jejich pedagogické praxi, s cílem přispět k rozvoji oborových kompetencí obou předmětů. V praktické části jsou představeny realizované výtvarně-pedagogické projekty. Ty zprostředkovávají vybraná témata z výtvarného umění či konkrétní umělecká díla, která si jsou blízká po formální i obsahové stránce s tematickými okruhy matematiky na druhém stupni základní školy.. -- Abstrakt: The thesis entitled Possibilities of using the mathematics curriculum in the teaching of art education at the 2nd level of primary school deals with the interdisciplinary relationship between mathematics and art education in their pedagogical practice, with the aim of contributing to the development of subject competencies of both subjects.The practical part presents the implemented art-pedagogical projects. They mediate selected chapters of fine arts. Which are close in terms of form and content with the thematic areas of mathematics at the second stage of primary school.
    Makovský, Miloš, 1984-. Myšáková, Dagmar, 1989-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra výtvarné výchovy
    výtvarná výchova. učivo základních škol. matematika. mezipředmětový vztah. výtvarné zadání. art education. mathematics. interdisciplinary relationship. artistic assignment. diplomové práce
    72/76:37.016. 373.3.016. (043)378.2

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.