Počet záznamů: 1  

Proměny televizní reklamy na potraviny

  1. Údaje o názvuProměny televizní reklamy na potraviny / Petra Kříženecká
    Osobní jméno Kříženecká, Petra, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Fyz.popis62 listů + 1 CD
    PoznámkyOponent Ludmila Zimová. Vedoucí práce Ilona Balkó
    AbstraktTato bakalářská práce se zabývá proměnami televizních reklam zaměřených na potraviny. Cílem práce je zjistit, které jazykové a nonverbální prostředky reklamy tohoto druhu se v určitém období nejvíce využívají a zachycení jejich proměn. Proměny se týkají také délky reklamních spotů. K porovnání těchto jevů dochází na základě provedené analýzy. Ta byla provedena na vzorku šestnácti reklam z různých časových období. Nejdříve byly analyzovány reklamy z doby socialismu, poté reklamy z devadesátých let dvacátého století, následovaly reklamy odvysílané po roce 2000 a poté reklamy, které se na televizních obrazovkách objevují v současné době. Reklamy byly rozděleny do dvou skupin. Jednu skupinu tvoří reklamy zaměřené na potraviny různého druhu, druhou skupinu reklamní spoty, které propagují potraviny určené především dětem a mladistvým.
    This bachelor thesis deals with the changes of TV commercials focused on foodstuff. The main target is to find out which linguistic and nonlinguistic means are used the most in certain period of time and capture their changes. The transformations also affects the lenght of the advertising spots. Comparison to these changes is done by an analysis of this matter. Firstly, the advertisments from socialism were analyzed, then ads from the 90´s followed by ad broadcast after the year 2000 to those we can see on TV nowadays. The ads were divided into two groups. First group is formed of the ads focused on foodstuff of every kind and second one is formed by an ad spots, which promotes groceries intended more to children and adolescents.
    Dal.odpovědnost Zimová, Ludmila, 1953-2022 (oponent)
    Balkó, Ilona, 1957- (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra bohemistiky (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla textová lingvistika * nonverbální komunikace * televizní reklama
    Předmět.hesla potraviny * marketing * jazykové prostředky * neverbální prostředky * advertisement * foodstuff * linguistic means * nonlinguistic means
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt81 - Lingvistika. Jazyky
    MDT81'42 * 316.772.2 * 659.1:654.198 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00181884
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 110853300711085sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.