Počet záznamů: 1  

Proměny televizní reklamy na potraviny

  1. DA 11085
    Kříženecká, Petra, 1996-
    Proměny televizní reklamy na potraviny / Petra Kříženecká. -- 2019. -- 62 listů + 1 CD. -- Oponent Ludmila Zimová. -- Vedoucí práce Ilona Balkó. -- Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá proměnami televizních reklam zaměřených na potraviny. Cílem práce je zjistit, které jazykové a nonverbální prostředky reklamy tohoto druhu se v určitém období nejvíce využívají a zachycení jejich proměn. Proměny se týkají také délky reklamních spotů. K porovnání těchto jevů dochází na základě provedené analýzy. Ta byla provedena na vzorku šestnácti reklam z různých časových období. Nejdříve byly analyzovány reklamy z doby socialismu, poté reklamy z devadesátých let dvacátého století, následovaly reklamy odvysílané po roce 2000 a poté reklamy, které se na televizních obrazovkách objevují v současné době. Reklamy byly rozděleny do dvou skupin. Jednu skupinu tvoří reklamy zaměřené na potraviny různého druhu, druhou skupinu reklamní spoty, které propagují potraviny určené především dětem a mladistvým.. -- Abstrakt: This bachelor thesis deals with the changes of TV commercials focused on foodstuff. The main target is to find out which linguistic and nonlinguistic means are used the most in certain period of time and capture their changes. The transformations also affects the lenght of the advertising spots. Comparison to these changes is done by an analysis of this matter. Firstly, the advertisments from socialism were analyzed, then ads from the 90´s followed by ad broadcast after the year 2000 to those we can see on TV nowadays. The ads were divided into two groups. First group is formed of the ads focused on foodstuff of every kind and second one is formed by an ad spots, which promotes groceries intended more to children and adolescents.
    Zimová, Ludmila, 1953-2022. Balkó, Ilona, 1957-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra bohemistiky
    textová lingvistika. nonverbální komunikace. televizní reklama. potraviny. marketing. jazykové prostředky. neverbální prostředky. advertisement. foodstuff. linguistic means. nonlinguistic means. bakalářské práce
    81'42. 316.772.2. 659.1:654.198. (043)378.22

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.