Počet záznamů: 1  

Návrh inovace marketingové strategie KB, cílené na segment studentů

  1. Údaje o názvuNávrh inovace marketingové strategie KB, cílené na segment studentů / Adam Mach
    Osobní jméno Mach, Adam, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vytvoření/vznik2019
    Fyz.popis102 listů : grafy
    PoznámkyVedoucí práce Čeněk Celer. Oponent Lenka Nigrinová
    Pozn.o dizertaciDiplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Sociálně ekonomická fakulta, 2019
    Dal.odpovědnost Celer, Čeněk, 1954- (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Nigrinová, Lenka (oponent)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla marketingový management * bankovnictví
    Předmět.heslamarketing banka bank
    Forma, žánr diplomové práce
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT658.8:005 * 336.71 * (043)378.2
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00181943
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 111383300711138sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.