Počet záznamů: 1  

Reklama

  1. Údaje o názvuReklama : teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie / Pavel Horňák
    Osobní jméno Horňák, Pavel, 1953-2023 (autor)
    Údaje o vydáníVydanie druhé, rozšírené a prepracované
    NakladatelZlín : Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2018
    Fyz.popis398 stran : ilustrace (některé barevné), portréty, faksimile ; 24 cm
    ISBN978-80-87500-94-1 (vázáno)
    PoznámkyNa obálce nad názvem: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Dal.odpovědnost Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací (nakladatel, vydavatel)
    Předmět.hesla reklama a propagace * marketingová komunikace * dějiny reklamy * reklama a propagace - etické a morální aspekty * advertising * communication in marketing * history of advertising * advertising - ethical and moral aspects
    Forma, žánr monografie * monographs
    Konspekt659 - Reklama. Public relations. Média
    MDT659.1 * 658.8:316.77 * 659.1(091) * 17 * (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.slovenština
    Druh dok.Knihy
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    KB 249573300041511volný výběr P750 2018Doba výp. 31 dní
    Reklama

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.