Počet záznamů: 1  

Strategie vyučování a učení cizím jazykům na 2. stupni základní školy

  1. Údaje o názvuStrategie vyučování a učení cizím jazykům na 2. stupni základní školy / Vít Pejchal
    Osobní jméno Pejchal, Vít, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Fyz.popis80 listů : grafy
    PoznámkyVedoucí práce Jiří Škoda. Oponent Jaroslav Říčan
    AbstraktDiplomová práce je zaměřena na využívání strategií učení se a vyučování cizímu jazyku na 2. stupni základních škol. Dále se také zabývá otázkou motivace žáků v učení se cizímu jazyku. V teoretické části nalezneme shrnutí dosud vyzkoumaných poznatků v rámci strategií učení se cizímu jazyku a motivace. Empirická část se zabývá výsledky kvantitativního výzkumu motivace žáků k učení se cizímu jazyku. Dále jsou zde zpracovány výsledky kvantitativního výzkumu využívání strategií žáky při učení se cizímu jazyku a učiteli při výuce anglického jazyka. K výzkumu byl použit již existující dotazník A. D. Cohena a R. L. Oxfordové (2002) "Young Learners' Language Strategy Use Survey" upravený K. Vlčkovou a J. Přikrylovou (2011). Na základě interpretace výsledků byla vytvořena doporučení pro výuku cizího jazyka.
    The diploma thesis is focused on the use of foreign language learning and teaching strategies at the lower secondary schools. It also deals with the topic of pupils' motivation of foreign language learning. The theoretical part includes a summary that deals with up-to-date knowledge about foreign language learning strategies and about motivation. The empirical part deals with the results of the quantitative research of the pupils' motivation of foreign language learning. In addition, we analyzed the results of the quantitative research of a pupils' use and a teachers' support of foreign language learning strategies in education. We used already existing questionnaire based on the research "Young Learners' Language Strategy Use Survey" of A. D. Cohen and R. L. Oxford (2002) and modified by K. Vlčková and J. Přikrylová (2011). On the basis of the results' interpretation we created recommendations designed for foreign language teaching purposes.
    Dal.odpovědnost Škoda, Jiří, 1972- (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Říčan, Jaroslav (oponent)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra pedagogiky (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla jazyková výuka * řečové dovednosti * jazykové dovednosti
    Předmět.hesla strategie učení * anglický jazyk * learning strategies * English language * language skills
    Forma, žánr diplomové práce
    Konspekt81 - Lingvistika. Jazyky
    MDT81'233 * 81'24 * (043)378.2
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00175235
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 93363300709336sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.