Počet záznamů: 1  

Strategie vyučování a učení cizím jazykům na 2. stupni základní školy

  1. DA 9336
    Pejchal, Vít, 1989-
    Strategie vyučování a učení cizím jazykům na 2. stupni základní školy / Vít Pejchal. -- 2018. -- 80 listů : grafy. -- Vedoucí práce Jiří Škoda. -- Oponent Jaroslav Říčan. -- Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na využívání strategií učení se a vyučování cizímu jazyku na 2. stupni základních škol. Dále se také zabývá otázkou motivace žáků v učení se cizímu jazyku. V teoretické části nalezneme shrnutí dosud vyzkoumaných poznatků v rámci strategií učení se cizímu jazyku a motivace. Empirická část se zabývá výsledky kvantitativního výzkumu motivace žáků k učení se cizímu jazyku. Dále jsou zde zpracovány výsledky kvantitativního výzkumu využívání strategií žáky při učení se cizímu jazyku a učiteli při výuce anglického jazyka. K výzkumu byl použit již existující dotazník A. D. Cohena a R. L. Oxfordové (2002) "Young Learners' Language Strategy Use Survey" upravený K. Vlčkovou a J. Přikrylovou (2011). Na základě interpretace výsledků byla vytvořena doporučení pro výuku cizího jazyka.. -- Abstrakt: The diploma thesis is focused on the use of foreign language learning and teaching strategies at the lower secondary schools. It also deals with the topic of pupils' motivation of foreign language learning. The theoretical part includes a summary that deals with up-to-date knowledge about foreign language learning strategies and about motivation. The empirical part deals with the results of the quantitative research of the pupils' motivation of foreign language learning. In addition, we analyzed the results of the quantitative research of a pupils' use and a teachers' support of foreign language learning strategies in education. We used already existing questionnaire based on the research "Young Learners' Language Strategy Use Survey" of A. D. Cohen and R. L. Oxford (2002) and modified by K. Vlčková and J. Přikrylová (2011). On the basis of the results' interpretation we created recommendations designed for foreign language teaching purposes.
    Škoda, Jiří, 1972-. Říčan, Jaroslav. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra pedagogiky
    jazyková výuka. řečové dovednosti. jazykové dovednosti. strategie učení. anglický jazyk. learning strategies. English language. language skills. diplomové práce
    81'233. 81'24. (043)378.2

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.